Go to the top

آیین آغاز به کار ساخت مدارس بانک گردشگری در مناطق محروم برگزار شد

مهرداد مولایی / اخبار / ۰ Comments

آیین آغاز به ساخت ۸ باب از ۱۲ باب مدرسه بانک گردشگری در مناطق محروم کشور برگزار شد. به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این مراسم که با حضور «جاسم جادری»، استاندار هرمزگان، «مهدی جهانگیری»، رییس گروه مالی گردشگری، «خسرو خواجه حسنی»، مدیرعامل بانک گردشگری و جمعی از مسئولین و مردم مناطق زهکلوت، جاسک و بخش احمدی حاجی آباد برگزار شد،
رئیس گروه مالی گردشگری در سخنانی گفت: بنگاه های اقتصادی،مسئولیت های اجتماعی هم بر عهده دارند و ما نیز از باب وظیفه اجتماعی خود در راستای مدرسه سازی گام برداشته ایم.

مهدی جهانگیری افزود: دو مقوله آموزش و بهداشت و درمان زیربنای توسعه هر کشور است و ما به عنوان فعال بخش خصوصی اعتقاد داریم که حتما باید در این موارد پیش قدم باشیم.

وی اضافه کرد: در گام اول قصد داریم ۱۰۰ مدرسه را در کشور بسازیم که این حرکت از سال گذشته آغاز شده و مدرسه سازی مقدس ترین حرکتی است که به عنوان مسئولیت اجتماعی انجام می دهیم.

رئیس گروه مالی گردشگری اظهار داشت: مجموعه ما بیش از هفت هزار شغل در کشور ایجاد کرده و آمادگی داریم منطقه احمدی و حاجی آباد را به لحاظ مزیت هایی که دارد از جمله معادن مورد بررسی قرار دهیم تا سرمایه گذاری در این منطقه انجام و موجب ایجاد اشتغال شود.

این مدارس توسط بنیاد خیریه و نیکوکاری یاس فاطمه النبی (س) وابسته به گروه مالی گردشگری و با حمایت مالی بانک گردشگری حاصل از اختصاص هزینه هدایای تبلیغاتی و صرفه جویی در مصرف کاغذ احداث می شود.

گفتنی است بنا به تصویب هیئت مدیره بانک گردشگری، مقرر شد که تمامی هزینه های انتشار هدایای تبلیغاتی، صرف کمک به مدرسه سازی شود. پیش از این نیز بانک گردشگری ۳ باب مدرسه در قالب طرح «کیمیای دانش» در مناطق محروم کرمان ساخته است.

Leave a Comment