Go to the top

شروط احیاء صنعتی پول‌ساز در ایران

حسین سلطان زاده / گفتگو / ۰ Comments
نایب رییس اتاق تهران

نائب رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه”گردشگری”صنعت پول سازیست که با سرمایه‌گذاری کم،اشتغال پایدار ایجاد می‌شود،گفت:متاسفانه یکی از مشکلات گردشگری این است که فعالان این عرصه ارتباطشان با اتاق بازرگانی کم‌رنگ است.

مهدی جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره نقش اتاق بازرگانی در زمینه گردشگری کشور اظهار داشت: یکی از مشکلات در عرصه گردشگری این است که فعالان این عرصه ارتباطشان با اتاق بازرگانی کم رنگ است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم صنعت گردشگری را به جایگاه قابل قبول برسانیم، طبیعتاً نقش اتاق بازرگانی باید در این حوزه پُر رنگ شود، و پُررنگ شدن آن نیز مستلزم این است که فعالان حوزه گردشگری در این زمینه حضور پُر رنگی داشته باشند و ما شاهد حضور پُر رنگ آنان باشیم و این تعامل می‌تواند از طریق اتاق بازرگانی به توسعه صنعت گردشگری و حل موانع پیش روی آن کمک کند.

جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری درباره چگونگی پول‌سازی گردشگری برای کشورمان نیز خاطرنشان کرد: طبیعی است است که صنعت گردشگری صنعتی جوان، پویا و بسیار جذابی است و با سرمایه گذاری کم، اشتغال پایدار در این صنعت میسر خواهد شد.

دسترسی به لینک گفت و گو

Leave a Comment