Go to the top

پیام رییس گروه مالی گردشگری به مناسبت روز زن

مهرداد مولایی / یادداشت / ۰ Comments

رییس گروه مالی گردشگری، به مناسبت فرا رسیدن میلاد دخت گرامی پیامبر اسلام(س) و روز زن پیامی صادر کرد. در متن پیام «مهدی جهانگیری» آمده است:
میلاد دخت گرانقدر پیامبر اسلام، یار و همدم امیر مومنان، بانوی مهر و وفاداری فاطمه زهرا (س) در تقویم شیعیان روزی خاص و عزیز است و این زاد روز خجسته زمانی معنای بیشتری می یابد که به عنوان نماد مقام سترگ مادر و زن مورد تکریم قرار می گیرد.
فاطمه آن روز نماد و سمبل مادران جهان شد که پدر گرامی اش، رسول مکرم اسلام، او را که تسلای خاطرش بود، «مادر پدرش» نامید. فاطمه مادر سلاله ای مطهر است که هنوز و همیشه در تاریخ ریشه دوانده است و میلاد او تشعشع نور عصمت و طهارت در ظلمات جهان بود.
زنان در فرهنگ اسلامی- ایرانی ما همواره جایگاهی والا و عزیز داشته اند. در دوران دفاع مقدس، مادران و همسران شهدا و رزمندگان چون کوهی محکم قوت قلب عزیزان شان شدند و صبر را هم در برابر عظمت وجودی خود شرمنده کردند. در عرصه های اقتصادی که جبهه امروزی پیش روی ماست، زنان ایران زمین در عین پای بندی به همه ارزش هایی که با عمق وجودشان به آنها باور دارند، دوشادوش مردان از علم و تجربه و دلسوزی ذاتی خود برای پیشرفت کشورشان مایه گذاشته اند.
در خانواده گروه مالی گردشگری نیز همواره شاهد نقش آفرینی رشک برانگیز بانوان بوده ایم و نقش آنان در پیشرفت این مجموعه انکار نشدنی است. به سهم خود، میلاد پر نور و سرور بزرگ بانوی تاریخ بشریت، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، و روز مادر و زن را تبریک می گویم و امیدوارم با تعهد و دانش بانوان همکار که نیروی شادابی و امید سازمان هستند، گام های بلندتری در مسیر تعیین شده برداریم.

مهدی جهانگیری

Leave a Comment