Go to the top

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با حضور جهانگیری برگزار شد

مهرداد مولایی / اخبار / ۰ Comments

رئیس گروه مالی گردشگری، با حضور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان، بر لزوم اعتمادسازی بخش خصوصی در فضای اقتصاد کشور تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، «مهدی جهانگیری» در این نشست که در روز ۱۹ اسفند با حضور «علیرضا رزم حسینی»، استاندار کرمان و جمعی از مسئولین محلی و فعالین اقتصادی برگزار شد اظهار داشت: آقای رزم حسینی آبروی بخش خصوصی را خرید و امیدواریم روز به روز شاهد تحقق طرح های در حال برنامه ریزی در این استان باشیم.
وی بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی استاندار کرمان، معین اقتصاد مقاومتی بافت و ارزوئیه بر عهده گروه مالی گردشگری قرار گرفته است و باید اعتماد سازی شود و مردم منطقه بدانند بخش خصوصی در حال انجام فعالیت و کار می باشد.
وی اظهار داشت: در حال شناسایی فرصت های شهرستان هستیم تا بتوان برنامه های خود را بر اساس آن پایه ریزی کرد و پروژه های امروز که افتتاح یا مورد بازدید قرار گرفتند جزء برنامه های کوتاه مدت بود تا اعتماد مردم به اینکه بخش خصوصی در حال کار است جلب شود.
معین اقتصادی منطقه ۴ استان کرمان خاطرنشان کرد: پروژه فولادی شهرستان بافت یک کار بزرگ است که گروه مالی گردشگری در آن سرمایه گذاری کرده گرچه به این طرح ایراداتی وارد است و در طی همین مدت کوتاه از فعالیت مجدد در پروژه بافت یک کار جهادی صورت گرفته است و امیدوارم بر اساس برنامه ای که برای آن در نظر گرفته شده در هفته دولت قابل افتتاح باشد.
وی به تغییر فولاد سازی بافت به کارخانه گندله سازی اشاره کرد و گفت: این موضوع یک کار کوچک نبود و یک سرمایه گذاری بالای ۲ هزار میلیارد تومانی در حال اتفاق افتادن است و زمینه اشتغال را برای چندین هزار نفر فراهم خواهد کرد.
وی همچنین به کارخانه کرک سازی بافت اشاره کرد و ادامه داد: دقیقا دو روز است که این واحد تحویل گرفته شده و قرارداد آن در هفته گذشته به امضاء رسیده است و امروز افتتاح شد، این کارخانه نیاز به بازسازی گسترده ای دارد تا بروز شود.
وی راه اندازی صندوق های خرد روستایی را از دیگر برنامه های گروه گردشگری مالی در منطقه ۴ اقتصادی استان کرمان برشمرد و اظهار داشت: برای راه اندازی صندوق های تامین خرد روستایی پیش بینی کردیم تا با تامین اعتبار زمینه ظهور و بروز استعدادها برای تامین منابع و ساماندهی را فراهم کنیم.
گفتنی است ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و گام دو مثلث توسعه اقتصادی در محل پروژه فولاد شهرستان بافت با حضور جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد و بانک گردشگری به عنوان معین منطقه ۴ استان کرمان معرفی شده است.

Leave a Comment