Go to the top

جهانگیری رییس ستاد اقتصادی پساتحریم در اتاق تهران شد

حسین سلطان زاده / اخبار / ۰ Comments
نایب رییس اتاق تهران

فعالان بخش خصوصی برای بهره‌گیری از فرصت‌های ایجاد شده پس از توافق هسته‌ای ایران و کشورهای ۱+۵ دست به تشکیل یک ستاد ویژه زدند. اعضای هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق تهران تشکیل «ستاد اقتصادی پساتحریم» را به تصویب رسانده‌اند که وظیفه بررسی راهکارهای توسعه روابط اقتصادی و مراودات تجاری کشور را به طور کلی برعهده دارد.

برابر تصمیمات اتخاذ شده ریاست این ستاد برعهده مهدی جهانگیری نایب رئیس اتاق تهران است و ابراهیم بهادرانی نیز به عنوان دبیر آن انتخاب شده است. قرار است این کمیسیون طی جلسات مختلفی که به طور مرتب برگزار می‌کند با حضور اعضای هیات نمایندگان و سایر کارشناسان اقتصادی به مسایلی چون شناسایی موانع و مشکلات پیش روی حوزه‌های مختلف اقتصاد از جمله سرمایه‌گذاری بپردازد و بررسی مجدد قانون سرمایه‌گذاری خارجی و شناسایی شرکت‌های داخلی و خارجی که آماده همکاری و سرمایه‌گذاری دارند را نیز در اولویت کارهای خود قرار داده است.

ستاد اقتصادی پساتحریم اتاق تهران به این منظور در اولین اقدام خود کمیته‌ای با عنوان کمیته سرمایه‌گذاری خارجی تشکیل داده که فریال مستوفی مسوولیت آن را برعهده گرفته است. این کمیته اولین نشست خود را چهارشنبه گذشته در اتاق تهران برگزار کرد.

کمیته سرمایه‌گذاری خارجی ستاد اقتصادی پساتحریم اتاق تهران، در یکی از اقدامات خود در یک همایش اقتصادی در ژنو با موضوع سرمایه‌گذاری در ایران حضوری فعال خواهد داشت.

 

دسترسی به لینک خبر

Leave a Comment