Go to the top

برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت نگین گردشگری

siamak / اخبار / ۰ Comments

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت نگین گردشگری در روز ۳۱ خرداد‌ماه با حضور مهدی جهانگیری رئیس هیئت مدیره، اعضای هیئت مدیره، مدیران و حضور حداکثری سهامداران برگزار شد‌.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این نشست جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری و رئیس هیئت مدیره شرکت‌ نگین در سخنانی با بیان آن‌که “شرکت نگین با فعالیت مناسب تاکنون توانسته‌ است نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و توسعه سرمایه گذاری‌های لازم ایفا کند؛ بر لزوم کوشش بیشتر و برنامه دقیق در این زمینه با توجه به شرایط حساس بین‌المللی تاکید کرد”.
همچنین احسان تابش، مدیرعامل شرکت نگین گردشگری، گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته این هولدینگ ارائه کرد و گفت: پروژه‌های بزرگی به ویژه در حوزه صنعت گردشگری در حال اجرا است که ظرفیت‌های گسترده ای را در ایجاد زیرساخت های بنیانی این صنعت در اختیار کشور می گذارند”.
وی در خصوص برنامه های آتی شرکت نیز عنوان کرد: “اصلاح فرایندهای مالی و اداری، تقویت بدنه کارشناسی شرکت، فروش دارایی های راکد؛ حضور فعال در بازارهای سرمایه و توسعه فعالیت های بازرگانی بین المللی از مهم ترین برنامه های پیش روی این شرکت است”.
این گزارش حاکی است در جریان مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت نگین گردشگری، سود سهامداران، حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه رسمی مشخص شدند.

Leave a Comment