Go to the top

پیام تبریک رییس گروه مالی گردشگری به مناسبت قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران

مهرداد مولایی / اخبار / ۰ Comments

رییس گروه مالی گردشگری در پیام های جداگانه خطاب به وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران را در مسابقات جهانی تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی گردشگری، در پیام «مهدی جهانگیری» خطاب به «مسعود سلطانی فر» و «محمدرضا داورزنی»، آمده است:

کسب موفقیت چشمگیر و تاریخ ساز سرو قامتان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران و ایستادن بر فراز قله افتخار جهانی، مایه مباهات و شادمانی همه مردم ایران شد. بی گمان این دستاورد بزرگ که بی شک نتیجه درایت، مدیریت و حمایت های علمی و برنامه ریزی های اصولی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه استعداد یابی و هدایت درست استعدادها است، زمینه ساز افتخارات بزرگ تر در عرصه های جهانی و در تمام رده های سنی این رشته و الگویی برای برنامه ریزی های کلان در حوزه ورزش و جوانان در تمام عرصه ها خواهد بود.
اینجانب ضمن قدردانی از هدایت ها و اقدامات ارزشمند جنابعالی در خدمت به جوانان برومند و آینده ساز و ورزشکاران مستعد کشور عزیزمان، آمادگی مجموعه بانک گردشگری را برای هر گونه همکاری و مساعدت در ارتقا و اجرای بهینه برنامه ریزی های انجام شده اعلام می دارم و امیدوارم همواره شاهد اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی در عرصه های بین المللی و جهانی باشیم.

 

Leave a Comment