Go to the top

پیام ریاست محترم گروه مالی گردشگری؛ جناب آقای دکتر مهدی جهانگیری به مناسبت سالروز تاسیس بانک گردشگری

siamak / اخبار / ۰ Comments

همکاران عزیزم؛
نه سال از روزهایی که بانک گردشگری را بنا نهادیم سپری شد و لحظه لحظه نشو و نمای این نهال نوپا به لطف همراهی ارزشمندتان ماندگار گردید . سال‌هایی که به رغم فراز و نشیب، موفقیت‌ها و تجارب بسیار، بدل به برگ‌های خاطرات شیرین و سرشار ما در دفتر خانواده بزرگ بانک گردشگری شد. توفیق همراهی و حرکت در کنار شما جوانان شایسته و پرتلاش بزرگ ترین افتخار و شیرین ترین اتفاق زندگی بنده تاکنون بوده است. زیرا که در سرآغاز فعالیت این مجموعه نیز انگیزه قوی خدمت به کشور و شما جوانان مشتاق، متخصص و پرانگیزه از دلایل اصلی تأسیس این مجموعه بود و آنچه که در ادامه راه را هموار کرد همراهی شما عزیزان بود که در تمامی مسیر سبب دلگرمی و امید به فردای روشن شد.
عزیزان همراه اکنون‌ که در شروع فصلی تازه از فعالیت مان قرار داریم از همه شما می خواهم؛ همچون قبل به‌اتفاق یکدیگر به مدد تجارب از سرگذشته برای موفقیت های بزرگ تر اقدام نماییم و با عهد و میثاقی محکم که نشان از تعهد یکایک ما در هر سمت و جایگاه به عنوان اعضای یک خانواده است؛ برای سربلندی مجموعه و خانواده خود تلاش کنیم. در نهمین سال به بار نشستن و تثبیت نهال بانک گردشگری که با نام زیبای گردشگری به عنوان یک مزیت کم نظیر گره خورده است از شما می خواهم با عشق و همت این مزیت را برای خودمان و جامعه عملی و قابل مشاهده نماییم.
همکاران عزیزم رسیدن به هدف، ثمره دلنشین جاری بودن، امیدواری و تلاش است. بنده به تلاش و همت شما و هدف سرشار، معنوی و عظیم مان یقین دارم. ما برای آفرینش چشم اندازهایی زیباتر در زندگی، ناگزیر به تلاش برای بالا رفتن از موانع در کنار هم هستیم. در کنار هم زیبایی های بیشتری را رقم خواهیم زد. نهمین سالگرد بانک را جشن میگیریم و دست در دست هم برای فردایی روشن تر گام برمیداریم.
با آرزوی سربلندی
مهدی جهانگیری
٣٠ دی ماه سال ٩٧

Leave a Comment