Go to the top

فروم اقتصادی ایران و ایتالیا برگزار می شود

حسین سلطان زاده / گفتگو / ۰ Comments
نایب رییس اتاق تهران

مهدی جهانگیری، نایب رئیس اتاق تهران، با اعلام این خبر در جلسه هیات نمایندگان اتاق تهران، گفت:« کمیته سرمایه گذاری و بین الملل ستاد پساتحریم اتاق تهران در ادامه فعالیت های خود برگزاری همایش دو روزه فرم اقتصادی ایران و ایتالیا را برای روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت برنامه ریزی کرده است و حدود ۵۰ شرکت مهم و قدر ایتالیایی که از سوی یک شرکت ایتالیایی انتخاب شده اند برای حضور در این همایش دعوت شده و نمایندگانشان به ایران خواهند آمد.»

او در ادامه گفت:« برای برگزاری هرچه بهتر این فروم تاکنون جلسات متعددی در اتاق تهران برگزار شده و در نهایت ۵ پنل تخصصی برای این همایش در نظر گرفته شده است که در بخش های انرژی، زیربنایی، بیمه، گردشگری و تجارت است. البته علاوه براین پنل ها نشست های عمومی و پایانی نیز قرار است برگزار شود و نتایج جلسات در پایان این همایش اعلام شود. »

رئیس ستاد پساتحریم اتاق تهران در ادامه گفت:« نشست ها به صورت کاملا تخصصی و براساس استانداردهایی که دغدغه بخش خصوصی و اعضا هیات نمایندگان اتاق است، برگزار خواهد شد. برنامه ریزی ها به صورتی است که در پنل ها در کنار حضور نمایندگان شرکت های ایتالیایی، اعضا هیات نمایندگان اتاق و فعالان بخش خصوصی شرکت داشته باشند و مسئولیت پنل ها نیز برعهده روسای کمیسیون های اتاق که مرتبط با موضوعات پنل هاست، باشد. علاوه براین سعی شده در هر حوزه ای از متولیان بخش دولتی هم برای حضور در پنل ها و بحث های تخصصی دعوت شود.»

Leave a Comment